WaterCampus Business Café: Succesvolle beursdeelname

Op donderdag 4 april organiseert de Water Alliance, in samenwerking met twee (beurs)conceptdenkers, een WaterCampus Business Café. Het thema van deze bijeenkomst is: ‘Hoe organiseer ik een succesvolle beursdeelname?’ De tweede workshop in een reeks van 4 in het programma van startup naar scale-up marketing.

‘Standhouders halen steeds meer uit de kast om de aandacht te trekken op de beursvloer. Het denken in de overtreffende trap is in deze tijd waarin alles mogelijk lijkt te zijn, niet meer dé efficiëntste manier om kwalitatieve bezoekers te verleiden’, aldus Ruth Rottiné, facilitator van deze workshop. Het alternatief? Volgens Ruth een uitgedacht totaalconcept dat leeft voor, tijdens en na de beurs en inspeelt in onze menselijke behoeftes van: weten, beleven en delen!

Tijdens deze sessie ontdekt u wat u nodig hebt om een succes te maken van uw beursdeelname. ‘Mensen willen na hun beursbezoek met een glimlach op hun gezicht thuiskomen, de vraag is hoe realiseert u dat?’, geeft conceptdenker en strateeg Edmy Ritsma aan, die de interactieve lezing geeft over beurssucces.

Deelnemers gaan zelf ook aan de slag in de workshop: creëren van een origineel beursconcept dat past bij het karakter van het bedrijf, met als resultaat een blijvende indruk achterlaat bij de bezoekers. Zoals gebruikelijk sluiten we af met een netwerkborrel. Deelname aan dit exclusieve WaterCampus Business Café kost: €30,- per persoon voor leden en € 60,- per persoon voor niet leden. Per bedrijf mogen er maximaal 2 personen deelnemen.

Programma

13.00 uur welkom en inleiding
13.30 uur Interactieve lezing Edmy Ritsma: beurssucces
14.00 uur pauze
14.15 uur workshop ‘creëer je eigen effectieve beursconcept’
16.00 Matthijs Plijnaar, projectmanager Enterprise Europe Network: Matchmaking, hoe werkt het en hoe haal ik er als ondernemer het maximale uit
16.15 uur netwerkborrel
17.00 uur einde

Resultaten:

U ontdekt wat het karakter van uw organisatie is en hoe u dit vertaalt naar een boodschap;
U start met de ontwikkeling van een beursconcept dat past bij uw organisatiefilosofie;
U krijgt inzicht wanneer matchmaking voor u relevant is en werkt daarnaast direct aan uw éigen matchmaking profiel;
Kortom; U leert hoe u met uw organisatie een blijvende indruk kunt achterlaten bij uw bezoekers.

Meer informatie en mogelijkheid tot het kopen van kaarten vind u op de website van Water Alliance.

Plaats: WaterCampus Business Centre Johannes de Doper, Agora 4, Leeuwarden
Land: Nederland
date: 4 Apr tot 4 April