WaterCampus Business Café – Sterk Merk

Op donderdag 31 januari organiseert de Water Alliance, in samenwerking met twee doorgewinterde marketeers, een WaterCampus Business Café. Het thema van deze bijeenkomst is: Hoe wordt mijn bedrijf een aantrekkelijk en zichtbaar merk? De start van een reeks van 4 workshops startup naar scale-up marketing.

‘Een merk heeft verschillende functies. De bekendste is die van erkenning, herkenning en onderscheidend vermogen. Maar een merk is meer dan dat. Een merk geeft inhoud en betekenis. Met een goede merkpositionering creëert u ten opzichte van uw concurrent een voorkeurspositie in het brein van uw ideale klant. Klanten die uw nodig heeft om bestaansrecht te behouden’, aldus Ruth Rottiné, facilitator van deze workshop.

Tijdens deze sessie ontdekt u de voordelen van een sterke merkpersoonlijkheid. ‘Voor uw (ideale) klanten is het bijvoorbeeld makkelijker om een emotionele band op te bouwen met uw merk en realiseert u daarmee klantenbinding’, vertelt Merkmaker en bedenker Wytze Visser, die een interactieve lezing geeft over de nut en noodzaak van sterke merken.

Deelnemers gaan zelf ook aan de slag in de workshop: bouwen aan uw merkwaardige bedrijf. Zoals gebruikelijk sluiten we af met een netwerkborrel. Deelname aan dit exclusieve WaterCampus Business Café kost: €30,- per persoon voor leden en € 60,- per persoon voor niet leden. Per bedrijf mogen er maximaal 2 personen deelnemen.

Meer informatie & inschrijven

Plaats: Leeuwarden
Land: The Netherlands
date: 31 jan tot 31 januari